Rakvere haigla avas 17.juulil haigla registratuuri iseteeninduse. Registratuuri iseteenindust on võimalik kasutada kõikidel patsientidel/klientidel, kes on eelnevalt broneerinud raviteenuse Rakvere haiglas, kas läbi Patsiendiportaali digiregistratuur.ee või läbi haigla enda registratuuri.

Iseteenindus töötab QR-koodi abil ning kasutamiseks on vajalik Mobiil-ID või SMART-ID olemasolu nutiseadmes. Registratuuri iseteeninduses saab eelnevalt broneeritud tervishoiuteenuse registreerimise ja visiiditasu mugavalt ning järjekorrata teostada enda isiklikus nutiseadmes, kasutades QR koodi.

Rakvere haigla jaoks on oluline, et patsiendid/kliendid saaksid võimalikult kiiresti ja mugavalt varasemalt broneeritud teenust kasutada, seismata selleks registratuuris järjekorras oodates enda saabumisest teavitamist ja visiiditasu tasumist. Rakvere haigla juhi Ain Suurkaevu sõnul, annavad kaasaegsed tehnilised lahendused võimaluse parandada klienditeeninduse poolt oluliselt.

Sellisel kujul registratuuri iseteeninduse avamine on Eesti haiglates tõenäoliselt esmakordne.

See on üks võimalus protsessi kiirendada, mugavamaks teha. Aga alati on olemas ka registratuuri töötajad, kes on valmis küsimustele vastama ning vajalikud toimingu läbi viima. Sellisel kujul registratuuri iseteeninduse avamine on Eesti haiglates tõenäoliselt esmakordne. Loomulikult ka meie õpime ning kõik probleemid, mis uue iseteenindusega võivad kaasneda, lahendame nende tekkimise korral jooksvalt.

Head iseteeninduse kasutamist!

Tiina Raudla, Rakvere haigla arendus- ja avalike suhete spetsialist