1. aprillist kuni 28. aprillini toimub Tartu Ülikooli Kliinikumi ambulatoorsete patsientide rahulolu-uuring, mille eesmärk on selgitada välja patsientide kogemused ja rahulolu ambulatoorsete teenustega ning võtta arvesse patsientide ettepanekuid ambulatoorse töö korraldamisel.

Kliinikumi õenduse ja patsiendikogemuse juhi Ilona Pastaruse sõnul on iga Kliinikumi patsiendi tagasiside väga oodatud: „Soovime pakkuda patsientidele parimat tipptasemel ravi, mis oleks samal ajal ka inimesekeskne ja hooliv. Selleks, et teada, kuidas on inimeste ootused tervishoiuteenuste osas muutunud või millised on need aspektid, mida tagasiside põhjal peame kindlasti oma ambulatoorse töö korraldamisel arvesse võtma, on patsientide aktiivne uuringus osalemine väga suure rolliga.“

Ambulatoorsete patsientide rahulolu-uuring toimub kõikides Tartu Ülikooli Kliinikumi erialakliinikutes. Küsimustikku on võimalik täita vastuvõtujärgselt elektroonselt saadetava lingi kaudu. Küsimustik on anonüümne ning selle täitmiseks kulub umbes 10 minutit. Rahulolu-uuring viiakse läbi ka Kliinikumi tütarhaiglates – Põlva Haiglas, Valga Haiglas ning Lõuna-Eesti Haiglas.

Rahulolu-uuringu tulemuste kokkuvõtet tutvustatakse Kliinikumi kanalites aasta teises pooles. Lisaks on patsientidel võimalik anda tagasisidet kogu aasta vältel – tänuavaldusi, ettepanekuid ja ka murekohti saab edastada Kliinikumi kodulehel läbi tagasisidesüsteemi, samuti analüüsitakse kliinikutes igapäevaselt patsientide poolt antavat soovitusindeksit. Täiendavad patsientide rahulolu-uuringud toimuvad Kliinikumis iga-aastaselt, vaheldumisi ambulatoorsetes ja statsionaarsetes osakondades.

Lisainfo
Ilona Pastarus, õenduse ja patsiendikogemuse juht
Ilona.Pastarus@kliinikum.ee

Tartu Ülikooli Kliinikum
PRESSITEADE
2.04.2024

Päisefoto: Tartu Ülikooli Kliinikum.